Wednesday 18 April 2012

no title

hye2..long time no see you belog ! sangat sangat rindu nak merapu meraban di sini . banyak faktor yang menyebabkan aku malas nak membebel kat belog nih ..*fuh..fuhh..(sambil tiup sawang2 di belog ni) . sekarang ni agak busy sikit lah . baru masuk study . im freshie !! pheww -..- freshie sebagai student di faculty business management major in operation mngment, uitm puncak alm . pfftt.. sedey kan . tak penah belajau luau dari selangor ! *kan dah keluau melaka aku !! makin dekat pulak aku kan . guling guling je pi kelas . tapi alhamdulillah masih diberi rezeki nak sambung belajar .



ok ! aku pun tak paham kenapa pic ni stylo sangat .

ECONOMICS
BUSINESS LAW
BUSINESS ACCOUNTING

3 subjek ni boleh membunuhku ...especially for the last one ! 

ok babai ! dah malas nak menaip *ni lah masalah aku littlekittyemoticon

0 biji strawberiharajuku yang gebu !:

Post a Comment